day 01 - introduce yourself

2010-11-21, 00:14:44 / Kategori: 30 days

day 01 - introduce yourself

Jag är hype, oftast glad, flippad(aa.. hype), har hett temperament, har extrema humörsvängningar, stressad, pratglad o är oftast en livsnjutare.

Men what's behind den här fuckade fasaden? Hahah, ibland vet jag knappt själv. Jag kan gå från as glad till en manodepressiv lack på livet människa. Från ledsen till överhype och pratglad. Yeah that's me. Jag har självförtroende men inte sorten "fan vad jag är snygg" utan mer "fan vad jag är duktig". Under en tid led jag av omnipotens(har aldrig haft den diagnosen men jaja hehe) jag trodde jag kunde klara allting men det visade sig att jag inte kunde det, 2 bad ha men vad gör man? Jag har varit arg under långa perioder och många gånger har inte slutat bra. Det sista ordet folk skulle beskriva mig med är lugn, att sitta stilla och bara avnjuta livet är inget som brukar stå på mitt schema men visst, när jag vill så kan jag väl vara de, men då måste jag antingen vara riktigt jävla trött eller bara inte ha några läxor 5 år framåt.

Jag har så mycket att berätta om mig men det finns så mycket jag inte kan berätta för allmänheten, så mycket saker som folk i omgivningen inte ska veta. Jag är helt enkelt inte som alla andra, jag är t.ex. inte människan som nickar till ett beslut, jag backar(oftast inte) när det gäller och vågar säga vad jag tycker. Jag är inte typen som sitter tyst och inte vågar framföra min åsikt(kan hända såklart) men jag har lovat ***** stay calm liksom, inte lägga mig i för mycket och bara fokusera på saker som har med mig att göra. Det är en kamp för mig då jag älskar att dissa folk så de står tysta och ba råstirrar, så skön känsla när de inte vet vad de ska svara, tycker ni inte?

Ibland kan jag göra en liten sak till början på tredje världskriget, de beror på vilket mode jag är i helt enkelt hahah men a russian gotta do what a russian gotta do! Jag står för meningen: stand up and speak up or don't stand at all. Fuck di world är också en fras som klingar riktigt fint i mina öron.

Folk har haft fördomar om mig och jag har fått skit för dom, jag har fått ganska mycket skit och oftast för ingenting, folk har väl ljugit för att de varit avundsjuka på mig. Och jag vet att allt inte grundar på avundsjuka snarare hat men they can't kill me unless they're stronger than me och det är dom oftast inte ;)

Jag är tung, tyngre än Tellus. Och Jupiter kanske, har inte vägt mig på senaste tiden, haha nä men jag är en bra person som gör dåliga saker, eller är jag en dålig person som göra bra saker? That's up to you. Fast nä, folk som inte känner mig ska heller inte dömma mig. Ähh vafan nu har jag ingen röd tråd genom denna text men det är såhär jag är, hela mitt liv är liksom mismatched men jag limmar fast alla grejer och make it work liksom.

Älska mig, hata mig I don't give a shit. Semper idem, alltid densamme broshan.








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?